Har du redan ringt Com Hem och avropat mot Com Hems gruppavtal kan du bortse från denna påminnelse!
Nu är det mycket hög tid att anmäla till till Com Hem! Så har du ännu inte gjort det riskerar du att bli utan internet! Boxer slutar att fungera 1 oktober och har du den tjänsteleverantören blir du utan internet efter månadsskiftet! Alla som anmält byte till oss i föreningen måste också bekräfta detta till Com Hem genom att ringa dem!
Om du inte gör detta blir du alltså utan internetuppkoppling i och med månadsskiftet september – oktober om du har Boxer som tjänsteleverantör just nu!
Kontakta Com Hem via Kundservice för gruppavtal på telefon 0775-17 17 20. Det är viktigt att man talar om att man är medlem i Stenshults fibernät ekonomisk förening. Man kan också surfa till www.comhem.se/gruppavtal och följa instruktionerna. Det bästa är dock att ringa!
Vi behöver få en bekräftelse från dig som medlem att du har kontaktat ComHem så att vi får en bekräftelse på att alla beställer snarast! Mejla till webmaster@stenshultsfiber.se eller använd formuläret HÄR. Ange namn, fastighetbeteckning och att du har gjort anmälan.
Hur standardavtalet ser ut kan man se genom att klicka i bilden ovan, eller HÄR.
Detta är nu mycket brådskande, så dröj inte med att anmäla!
Detta meddelande gäller dem som anmält att de vill byta till Com Hem när avtalstiden för Boxer går ut och ännu inte bekräftat detta till Com Hem. Det gäller även några som vill byta från öppet nät.