Felanmälan

Vid störningar på din bredbandsanslutning så kontaktar du din tjänsteleverantör för internet, telefon eller TV tjänst. Om felorsak är att fibernätet har störning så kontaktar tjänsteleverantören vår kommunikationsleverantör IP-Only som vid behov kontaktar fiberföreningens support för fibernätet.

Det kan vara bra att först kolla om det finns information om pågående arbeten eller kända störningar som håller på att åtgärdas. Se länkar nedan.

Tjänsteleverantör Com Hem
https://www.comhem.se/kundservice
https://www.comhem.se/kundservice/installationsguide
Com Hems kundservice 90 222
Vardagar  08.00-19.00
Helger      09.00-18.00

Kommunikationsleverantör IP-Only
https://www.ip-only.se/aktuell-driftstatus/
Kundservice Privat/Småföretag på privat@ip-only.se
eller telefonnummer 0200-43 00 00.
https://www.ip-only.se/privat/tjanster/

Kontakta din områdesansvarige om du behöver hjälp.