Vid störningar på din bredbandsanslutning så kontaktar du din tjänsteleverantör för internet, telefon eller TV tjänst. Om felorsak är att fibernätet har störning så kontaktar tjänsteleverantören vår kommunikationsleverantör IP-Only som vid behov kontaktar fiberföreningens support för fibernätet.

Det kan vara bra att först kolla om det finns information om pågående arbeten eller kända störningar som håller på att åtgärdas. Se länkar nedan.

Tjänsteleverantör Boxer

https://www.boxer.se/kundservice/
https://www.boxer.se/kundservice/kundservice-informerar/

Boxer kundservice 0771 21 10 00.

Vardagar  08:00-21:00
Helger      09:00-20:00

Mellan 10:00-21:00 går det att ringa till kundsupport fiber och TV på 0771-73 74 75.

Felanmälan/ändring Telefon och TV

boxerbekraftelse@boxer.se

 

Tjänsteleverantör Com Hem

https://www.comhem.se/kundservice
https://www.comhem.se/kundservice/installationsguide

Com Hems kundservice 90 222

Vardagar  08.00-21.00
Helger      09.00-18.00

 

Kommunikationsleverantör IP-Only

http://www.ip-only.se/aktuell-driftstatus/

Kundservice Privat/Småföretag på privat@ip-only.se

eller telefonnummer 0200-43 00 00.

www.ip-only.se/stadsnät/

 

Kontakta din områdesansvarige om du behöver hjälp.